- Jag ser väl vad jag ser?

Nu ska vi se här vad jag ska skriva om idag. Det finns ju mycket att skriva om. Det gör det helt klart... Eller kanske egentligen inte. Det är ju inte mycket som händer egentligen.. Kan skriva lite om helgen.. Ikväll hem till Sam för lite FIFA.. Måste säga att NHL är mitt spel men måste lära mig FIFA också.. Imorn bär det av till Gefle och träningsmatch. Har för mig att Gävle är ett riktigt bra lag, vunnit norra ettan ett par gånger senaste åren och just missat elitserien i kvalet så det blir en riktigt kraftmätning. Men det kan bli en kul match. Sen på kvällen blire inkilning, vet ärligt talat inte vad som står på agendan för oss. Det enda jag är säker på att jag står pall för för det mesta och aldrig viker mig...

Hörde också om en SUNEMUSIKAL.. Spikat, ett måste, det enda jag kan tänka på just nu.. Nej det är det inte riktigt men det kan bli riktigt kul. Säkert inte lika rolig som filmerna men ett måste för en fantast som mig....


Jag besökte IGELSTA idag. Gjorde verklighet av mina drömmar. Det var mys att träffa lite folk. Man blev lite sentimental men det var väldigt skoj!

Dags att raka skägget lite.. Man börjar ju bli manlig och lite ansning på muschen är aldrig fel..

- Rudolf är du svartsjuk?
- Nej, men jag ser väl vad jag ser!

Ta det lugnt! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0