Back in da lunk

För första gången sen 6 års ålder har skolorna nu börjat utan mig.. Det känns.... Riktigt riktigt bra! Dock saknar man ju Igelsta något fruktansvärt men livets gång, livet gång. Annars hade jag räknat med att ha flyttat nu men strul är ordet och just nu pendlar jag mellan Nyköping och Södertälje några gånger i veckan. Det är lite sisådär med det men jag trivs iaf i laget, sköna boys, det lilla jag märkt hittills.

Ikväll har farsan anmält mig till Brolöpet, jag är faktiskt riktigt taggad. Kan bli kul, det är bara 5 km så jag bör kunna hänga med hyfsat iaf. Vinst är väl uteslutet men topp 100? Aa dåå..

Peace


Kommentarer
Postat av: Ballack

uppdatera

2008-08-26 @ 23:30:16
Postat av: Gunilla i luckan

Jahaja, nu har jag fått napp på dig också Bengtsson! Mig slipper ni så lätt! Brolöpet....du var ju snabb....jag såg ditt namn i världsbladet LT. Allt väl här! Jodå, men det händer saker hela tiden...på gott och ont!



Isabelle och Gabriella var här häromdagen med målarfärgerna som ni hade till flaket. Det var gott att se dem.



Vi tar gärna emot någon slags "efterbetraktelse" till skolans Blogg så här några månader efter studenten.



Ta hand om dig och dina vänner Bengtsson!

Kram Gunilla

2008-08-28 @ 08:40:26
URL: http://www.igelstaviken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0