Hemma. JA!

Nu är man hemma från USA, eller jag kom hem i onsdags och nu är det söndag. Problemet är att jag fortfarande är inne på USA-tid, måste vända tillbaka snart.  Sen senaste gången jag bloggade har jag även varit i Washington, Atlantic City, New York och Boston.. Att säga om dessa städer, tja. Alla värda att se. New York är så mycket större än man tror och allt finns verkligen där. Ett måste är att gå upp i Empire State Building och se hela stan från ungefär 350 meters höjd (?).. Dåligt lång väntan på att komma upp de 86 våningarna, men värd varje sekund när man väl är där. Ett annat måste är att åka färjan över till New Jersey och se Skylinen i nattskymmning. Riktigt vackert.
Washington är grym den med. Massa vackra byggnader.. Aa, resan var grym rakt igenom. Sett mycket, upplevt mycket, ätit mycket, lärt känna mycket härligt folk.  Succé

Hemma nu iaf, snart väntar Nyköping förhoppningsvis. Inte fått någon lägenhet ännu men det fixar sig hoppas jag. Träning imorn iaf, riktigt skoj. Väldigt ovan situation förmig. Ruskigt otränad så jag slår verkligen ur underläge känns d som vilket är en sjukt rolig utmaning. Kan bli en rolig försäsong..

Tanken är väl att den här bloggen ska börja vakna till liv nu igen... Kan ju säga att det är ruskigt kul att komma hem och träffa allt folk igen, nära och kära som bekanta  och främlingar.... Känns också som mitt liv börjar bli mer upprätt nu efter en period av mycket snett, vilket är mucho bra. Jag vet vart jag står och vart jag har mig själv igen på något sätt och det känns som att jag kan lämna vissa saker bakom mig och se fram emot andra. Något som verkligen är härligt och skrämmande på samma gång är att se vilka vänner man har kvar och som man märker vill samma sak och vilka som man släpper helt och hållet... Iförsig väldigt naturligt men men..

Peace

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag e kvar. jag lovar! :)

2008-08-12 @ 01:30:35
Postat av: ....................................

.....................................................................

2008-08-19 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0