Jag saknar... LUCKAN

Skolan har ju börjat.. Men inte för mig, vilket faktiskt är skittråkigt. Och sen alldeles nys såg jag att Mrs Igelsta, nämligen Gunilla i Luckan hade läst min blogg och de blev saknaden ännu större. Denna kvinna har alltså genom tre år lyst upp hela skolan och man ångrar djupt djupt att man inte man inte tog vara på tiden med henne mer i ettan och tvåan. Men vilken receptionist och vän hon är.  Hon kan ge råd och tillfälle att skratta nära på hela tiden. Så Gunilla, du är grym asså och man saknar dig och luckan!!!

Annars jobbar nu i kyrkan, typ sista dagen. Sen är jag arbetslös, Det är myyyys och tråkigt och lite ovisst. Men det verkar bli ordning på Nyköping nu så det känns ju riktigt bra. Och till helgen bär det av till Gävle för match och inkilning, jag är riktigt taggad kan jag lova. Match i all ära men inkilning.. Kommer bli brutalt och riktigt skoj..


Jobbar bara till 2 idag, det är också helt okej, sen blire och fixa lite ärenden och ta en fika mit Buffy... Men tills vidare.. 

Förresten, Emelie Fresh, Tack! Måste medge att du är bäst faktiskt..

Love


Kommentarer
Postat av: Gunilla i luckan

Men då....jag börjar ju nästan gråta Bengtsson!



Sjukanmälan idag - ja jäklar du är dig lik!

Kraaam!

2008-08-28 @ 12:42:26
URL: http://www.igelstaviken.se
Postat av: Fresh

Du är bäst kära vän<3



Och Gunsan, kunde inte sagt det bättre själv. Man saknar att vandra in på Igelsta och se ditt glada leende bakom luckan:)

2008-08-28 @ 16:13:00
Postat av: anna-lena

Du är för gullig martin, men du har helt rätt! vad vore Igelsta utan luckan!!

2008-08-28 @ 17:42:10
Postat av: Issa

snyft. Jag saknar VERKLIGEN skolan och gunnel ;)

2008-08-28 @ 18:18:28
Postat av: Mannen med kaffe på sandys

De är alltså de här du gör på "Arbetstid" Enhörna går upp iår!!

2008-08-28 @ 20:23:41
Postat av: Josefine

Hehe, visste du att Gunilla i luckan var min förskollärare? =)

2008-08-29 @ 09:21:29
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0