Så var det dags...

Ja, nu närmar det sig, avresa mot Minnesota klockan 14 nu på måndag. Därefter vidare mot Kansas, New York, Washington och slutligen Boston. Kommer bli total äcklig succé.. Tre sköna veckor i världens bästa land (?). Finns en hel del att se och göra iaf och pengar att spendera med tanke på den billiga dollarn... Var där en sväng 99, det är sjukt vad tiden går, det är halva mitt liv sen och nu ska jag dit igen och jag har på känn att denna resa blir ännu bättre. Jag och syskonen och deras respektive... MACHINE:) Vi brukar kunna ha rätt kul tillsammans så det är kalas...

Sen hemkomst den 6e augusti och sen nånstans senare i augusti drar flyttlasset ner till Nyköping till en egen lägenhet och en ny egen orange matchtröja och  förhoppningsvis en säsong som center och inte som back förra året:) Man känner att tiden går sjukt fort nu, var förbi Harder igår och kollade in studentbilder, det slog mig att det redan gått en månad, samtidigt som det känns som det var igår så känns studenten sjukt avlägsen. Men bilderna frambringade sjukt mkt glädje.

Idag gjorde jag också min sista insats som kyrkvaktmästare ungefär, har bara lördag och söndag kvar men då är det korta arbetsdagar med vigsel och Gudtjänst. Måste säga att jag är sjukt tacksam över att ha fått jobb under en sån lång tid som 6 veckor den här sommarn men också väldigt skönt att det är över. Det är väldigt svårt att få tiden att gå under vissa dagar som varit åtta timmar men på grund av den låga händelsfaktorn kännts som 4 evigheter. Men nu är det iaf förbi...

Juste, det jag skulle skriva är ju att ni kan börja tipsa varandra om den här suveräna bloggen till era vänner och er familj för nu blir det ändring. Tanken är att jag ska försöka blogga lite från staterna men framförallt sedan från Nyköping. Iförsig är inte Nyköping världens äventyr och inte långt hemifrån men det kan vara ett bra sätt att ventilera sig på åtminstone... Och kanske att någon finner det intressant haha:)

Ett kärt återseende denna vecka har jag också hunnit med. Det var helt underbart faktiskt. Som att man aldrig varit ifrån varandra på ett sätt... Det var allt för denna gång..


Dagens låtar: Veronica Maggio - Måndagsbarn, The Verve - Bitter Sweet Symphony, Will Smith - Summertime,

Kommentarer
Postat av: mirre

jag saknar dig

2008-07-11 @ 09:52:04
URL: http://tillelin.blogg.se/
Postat av: Isabell

jag ska följa din blogg! det vet du! hoppas du har det bra där borta :)

2008-07-16 @ 11:52:19
Postat av: Rille

Oj, du bloggar sannerligen sönder bloggosfären från staterna!! ;D haha

2008-07-18 @ 21:10:17
Postat av: jossan

ja håller med rille.

här var det fullt av amerikanska nyheter

2008-07-22 @ 11:57:51
URL: http://jossandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0