Släktträff idag då va

Idag vankas det släktträff i mitt casa. Det ska faktiskt bli skoj, alltid kul att träffa släktingar som man inte ser så ofta och sen brukar mor kunna styra upp nåt gott meal också så man ska inte klaga. Strax ska jag trilla ner och kröa igång grillen, det är ju manligt om nåt:) Eller bara helt normalt? Kanske det sistnämnda..

Imorn såg jag iaf först fotboll ute i Enhörna, blev kryss efter två riktiga pärlor, Olle va faktiskt bäst på plan måste jag säga.. Sen drog vi vidare till Maxi där vi stötte på Emelie och Martina, vi snacka lite, men men, hur som helst lite senare men men...Så köpte vi lite sjips eller hur det stavas (Chips kanske?).. Sen fick vi en inbjudan till att se hockeyn hemma hos Frisken, vilken vi accepterade. Trots förlusten så var kvällen en rolig och härlig sådan med härligt sällskap, och bra underhållning. Ska försöka ta tag i lite projektarbete i helgen också, mumma!!!!


Men men.....Men men...

Dagens låt: Coldplay - Violet Hill, tillsammans med Viva la vida,  två ruskigt grymma starka låtar, ojoj, det vattnas i munnen på mig nästan när jag tänker på dem och ryser.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja. Två grymma låtar. Ser verkligen fram emot när skivan släpps i juni. Och nä de kommer till Sverige i november.

2008-05-18 @ 13:05:06
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Även kallad löken

Mucho trevligt med sällskap kompis men men mycket sjips blev det! Min mamma tror vi har bullemi:) men men ringer dig ikväll.
pusspuss min bloggare

2008-05-20 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0