The show must go on

Och likaså bloggandet.  Sen mitt senaste inlägg har min kropp drabbats av en infektion, ett empatilöst köttättande virus som för varje dag förtär mitt yttre och inre. Jag är inte längre hel och ser inte mig själv i spegeln längre. Tills nu när jag bloggar igen... Nja, saningen är väl att jag inte är en person vars liv har ett brinnande intresse för att blogga. Det blir så svårt att hitta något spännande att skriva när man inte vill skriva för öppet. Även om kanske ibland gör det ändå.. Så sanningen är att jag haft det väldigt bra och mycket kul den senaste tiden så har inte riktigt tagit mig tid att sätta mig ner och trilla hit och dit på tangenterna.. Men nu är jag här.. Kan skriva lite kort resumé över allt som sker just nu i mitt otroligt spännande liv. Jag vet trots allt att jag har en del trogna läsare, och dem vill jag inte svika.

Jag är för tillfället arbetslös, jobbar extra lite här och var, i kyrkan och på dagis lite. Hade första dagen på "Hattstugan". Var lite nervös innan faktiskt, även om jag brukar klara de flesta situationer så är det alltid svårt när man är ny. Men dessa 4åringar från Enhörna var bland de roligaste ja sett. Man undrar ibland varför man växte upp.. Fatta att ha en rum fullt av kuddar liksom, hur skönt är det inte, sen att gå ut och cykla runt och gunga, hur kul som helst.. För att sedan ligga i kuddrummet och lyssna på Alla barn i bullerbyn.. LIFE IS GOOD... Sen att ha betald lunch är verkligen inte fel.

"På västfronten intet nytt" eller som jag kan säga.. "på nyköpingsfronten intet nytt".. Fortfarande oklart med lägenhet och arbete, vilket gör att jag söker lite arbeten här i stan. Innebandymässigt är allt dock hur kul som helst och jag känner att har kommit igång nu på allvar. Hänger med bra i tempot också vilket är skönt. Seriepremiär den 20e hemma... I Nyköping, känns konstigt att säga så men det är sanningen broooo.. Mot Karlstad, Karlstad som är ett bra lag vad jag hört. Öppen match ändå tror jag.. Vi börjar ligga bättre till formmässigt vilket är skönt.

Snart träning, Rabi plockar upp mig 18:20 så då bär det av..Tills vidare, håll i hatten matros!

6 dagar till Coldplay......MUMMA!

Dagens låt: Coldplay - Life in Technicolor, Lovers in Japan/ Reign of love


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ah, du ska alltså gå på onsdag? Jag ska på torsdag och fredag (Oslo). Kommer bli asbra!

2008-09-12 @ 15:48:03
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Malin

nu när jag kör löpande updates förväntar jag mig en lika aktiv bengo här.

saknar dig..

2008-09-13 @ 22:30:41
URL: http://jevais.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Härligt att du har kommit igång igen (med bloggandet)! KUL Å SE!



Hoppas det går bra med liret i Onyx. Det märks väl att du är i Kecke Svensson land...?



Ha det så hörs vi...Nångång i framtiden då en annan har tid att komma ner till stan.



P.S Finns nåra riktiga fina Queen-tröjor på cdon..btw

2008-09-16 @ 00:57:02
Postat av: Magical-lover

... Coldplay? Ofta du lyssnar på dom, är du gay eller?

2009-12-22 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0