Dags igen!

Hallo du!!!!
Jag vet att jag har noll läsare och därför ser jag detta inlägg som totalt meninglöst:) Hur som helst såg jag en intressant debatt igår på SVT. Handlade om hur vi som människor, levandes i 2000-talet, omöjligt kan förutspå konsekvenserna av den mediavärld vi lever i. Hur vi har gått från statliga och klassiska medier till den värld vi lever i nu. Där bloggar, twitter, videobloggar och så mycket mer är vardagsmat. En tjej tänkte till exempel liveblogga från sin förlossning. I kontrast till allt detta vill ja ge alla läsare av denna blogg, gott samvete. Eftersom denna blogg inte bär med sig något ont, det är bara, som vanlig meningslös läsning som du inte kommer komma ihåg en kvart efter du läst den. Där konsekvenserna bara blir, förhoppningsvis ett litet skratt, för att sedan gå vidare med det du tänkt göra under dagen.

Dagens låt: Michael Jackson - Earth Song

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vadå noll? Jag är ju här nästan varje jäkla dag och tänker att ....snart hittar han datorn igen...snart!



Har du fler tangenter så återkom gärna med dina funderingar.



Jag kryssade för dig i september!

HEPP

2009-11-14 @ 15:42:49
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Jag med! Men du är ju lite seg på att skriva Bengtsson!



På tal om Earth song, har du sett This is it? Åh vad jag gillade den!

2009-11-15 @ 20:57:00
URL: http://jonssonhed.blogspot.com
Postat av: credoakademin

ja, läsare har du. men var är uppdateringen????

2009-11-23 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0