Sitter

I Skolan just nu Gunilla. Här är det väldigt trevligt Anna-Lena:) Jag tror faktiskt att ni är mina enda läsare just nu och det är nog bra att inte fler blir utsatta för denna skit:) Men ni två är underbara människor. Svinhärliga, inte svinsmittade;)!

Anna-Lena!- Den bästa läraren jag någonsin haft och så mycket mer än det. Du lärde oss, eller iaf mig att mogna som människa också. Plus att du lät oss gå tidigare ofta och det är aldrig fel ;)

Gunilla, våra samtal i luckan är något jag bär med mig. Du är en god vän och det var föööööööööör trevligt att träffas i sommar ute på Torö.

Just nu sitter jag i skolan, idag har vi haft apologetik på schemat. Där vi går igenom de goda skäl det finns för att tro på Jesus. Väldigt bra och det är synd att fler inte får läsa de kurserna vi läser. Det är så lätt att man bara tar in den bilden samhället och media vill ge. Det kan vara bra att få input från båda håll tycker jag. Tyvärr får inte alla det. Men först då kan man kanske ta ett riktigt beslut iaf.

Imorrn ska jag kolla på Kvaretet Skatans liveuppsättning på Rival med Glans och Batra, kan bli riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt bra.

Hoppas ni har det bra Anna-Lena och Gunilla, Peace


Kommentarer
Postat av: Johan Glans

Funderar på att ställa in nu när jag såg att du kommer..

2009-11-24 @ 20:44:21
Postat av: Gunilla

Bengtsson då!

Tror du verkligen att det endast är Anna-lena och jag som läser din blogg? Du, det tror inte jag. Ha ha ha...Johan Glans!



Det känns så gott att se att du har det bra med dina studier. Och du lär mig ett nytt ord...apologetik. Tack Bengtsson, Google och Wikipedia. Man blir tydligen aldrig för gammal för att lära.



På tal om Torö - Mr Harder var in häromdan!

Idag är det en månad till julafton...och bara 7 månader till midsommar. Vi ses!



På jobbet...imorgon har vi Öppet hus, alla jobbar som sjutton. Idag har jag satt upp över 20 gardiner...upp och ner på en stege. Ragnhild tog ju med sig sina gardiner när de flyttade ut till Österäng/Flygeln för gott. Anna-lena och Ulla sliter och drar tillsammans med oss för att skolan ska hålla sig flytande och förbli den bra och fina skola den är.

I januari kommer en ny rektor - Mikael!



DEt gläder mig att du hittade datorn igen - och du Martin, tack för dina värmande ord! Jag gillar dig också!

2009-11-24 @ 21:39:33
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com
Postat av: anna-lena

Åh Bengan! Tack för dina fina ord! Saknar dig och hela SPID-klassen! Vilka häftiga diskussioner vi har haft. Ibland undrar man som lärare om ni elever får med er någon kunskap alls och då blir man glad när man förstår att man fått någon att mogna som männsika! Wow! Jag har nog världens bästa jobb!



Kram!

2009-11-27 @ 18:35:44
URL: http://jonssonhed.blogspot.com
Postat av: anna-lena

Åh Bengan! Tack för dina fina ord! Saknar dig och hela SPID-klassen! Vilka häftiga diskussioner vi har haft. Ibland undrar man som lärare om ni elever får med er någon kunskap alls och då blir man glad när man förstår att man fått någon att mogna som männsika! Wow! Jag har nog världens bästa jobb!



Kram!

2009-11-27 @ 18:36:42
URL: http://jonssonhed.blogspot.com
Postat av: David Batra

Stackars Glans som fick se dig i publiken, borde få ont i ögonen..

2009-12-22 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0